Wednesday 6 July 2011

Sukarnya mencari produk penjagaan muka yang sesuai.






Wajah Baru
Cream Cleanser
           Alahai, itulah masalah yang sedang saya alami sekarang. Sudah beberapa produk saya cuba tapi tidak juga terjumpa yang sesuai. Sehingga kini, kulit wajah saya masih lagi sedikit mengelupas dan berjerawat. Malu la! Ditambah lagi dengan bekas-bekas jerawat.

           Oops, lupa. ada satu pencuci muka yang sesuai iaitu Olay Regenerist Cream Cleanse. Masalahnya, susahnya mencari produk ini di kedai berdekatan seperti Guardian dan Watsons. Boleh tahan larisnya produk ini ya. Oleh kerana situasi beginilah, saya berkeputusan untuk mencari produk pencuci muka yang lain asalkan sesuai dengan kulit wajah saya dan mudah didapati di mana-mana kedai.
Wajah Lama
Cream Cleanser



           Itu baru pencuci muka. Belum lagi produk penjagaan kulit wajah yang lain seperti penyegar (toner), mask, scrub dan seangkatan dengannya. Sudah tentu kedengaran lucu jika saya mengatakan belum menjumpai produk yang sesuai. Haih, nasib badan! :(

No comments:

Post a Comment